Monday, August 1, 2011

Aktiviti masa lapang di bulan Ramadhan..

Assalamualaikum sahabat semua..

Pernah dengar x cerita pasal yakjuj & makjuj? Alia percaya mesti dah pernah dengar kan? Tapi kan mesti ramai yang tertanya-tanya apakah yakjuj & makjuj itu? Samalah dengan Alia. Selalu tertanya-tanya. Apakah spesis yakjuj & makjuj itu. Haiwan atau manusia. Di manakah mereka tinggal? Sejak bilakah kali pertama mereka ditemui? Betulkah yakjuj & makjuj ini akan muncul untuk memusnahkan manusia? Banyak sangat persoalan yang bermain difikiran Alia.

Oleh sebab itulah, Alia membeli buku Yakjuj & Makjuj Bencana disebalik gunung tulisan Muhammad Alexander ni di JJ bukit raja. Dah beli buku ni dekat sebulan dah. Cuma masa x mengizinkan untuk membacanya. So, aktiviti masa lapang sepanjang bulan Ramadhan yang mulia ni akan dihabiskan dengan membaca buku ini. Harap sangat segala persoalan yang bermain di fikiran Alia akan terungkai dengan membaca buku ini.

InsyaAllah, bila dah habis baca nanti Alia akan kongsikan cerita dia serba sedikit dengan sahabat semua. Ini adalah seiring dengan sabda Rasulullah s.a.w:

"Sebarkan ilmu walaupun sepoting ayat".



penulis buku yakjuj dan makjuj :
Muhammad Alexander

Wallahualam

1 comment:

  1. Yela 'alia', 'zunnur' x sabar nak dengar cerita 'alia'.. *teethysmile*

    ReplyDelete