Saturday, March 26, 2011

Tahukah anda??

Apa yang nak dikongsikan oleh aku pada kali ini ialah mengenai molekul air. Tahukah anda sebenarnya molekul boleh berubah?? Mungkin ramai yang tidak sedar. Perubahan molekul air juga akan memberikan kesan sama ada baik atau buruk kepada badan kita.

Bagaimana molekul air berubah?? Tahu x sebenarnya molekul air boleh berubah mengikut elemen yang kita dedahkan kepada air tersebut. Cantik dan buruk molekul-molekul air itu adalah bergantung kepada elemen-elemen tersebut sama ada elemen yang positif atau pun negatif.

Muzik, kata-kata kepada air tersebut adalah antara elemen yang boleh mengubah sesuatu struktur air tersebut. Ini adalah berdasarkan kajian yang telah dilakukan oleh Dr masaru Emoto...

contohnya :


Molekul air yang terbentuk dari nilai yang positif


Pembentukan molekul air jika terdedahkan kepada persekitaran yang negatif




Bentuk molekul air dari kata2 yang buruk

Jadi daripada air tersebut, kita boleh bandingkan dan melihat perbezaan yang sangat ketara antara perubahan molekul air terhadap elemen yang dikenakan keatas air tersebut.

Sebagai conclusionnya, sebelum nak minum air 2, baca la doa dan elakkan daripada mendedahkan air tersebut kepada elemen-elemen yang negatif ok :)


Jika sekiranya kalian ingin mengumpul saham akhirat, sampaikanlah ilmu ini kepada sahabat² yang lain. Sepertimana sabda Rasulullah SAW:
Sampaikanlah pesananku walaupun satu ayat.
Sesungguhnya apabila matinya seseorang anak Adam itu, hanya 3 perkara yang akan dibawanya bersama :
Sedekah/amal jariahnya.
Doa anak²nya yang soleh.
Ilmu yang bermanfaat yang disampaikannya kepada orang lain.


No comments:

Post a Comment